sobota, 6 września 2014

#5 lakier CHANEL recenzja...czy warto wydać na lakier do paznokci 100 zł?

Wpadł mi w oko.
Subtelny, elegancki...taki po prostu w moim guście. Długo walczyłam ze sobą, próbując sobie wytłumaczyć, że on nie może być mój, nie jest dla mnie, jest nieosiągalny. Lecz tak dogłębnie podbił moje serce, że w końcu poddałam się i uwierzyłam, że ON MUSI BYĆ MÓJ -> lakier CHANELnr 535 MAY.
Pewnie większość z nas stuka się po głowie, gdy słyszy, że można wydać taką kwotę na lakier do paznokci. ALE... jeśli to kochasz, uwielbiasz malować paznokcie i w swojej kolekcji masz już spory dobytek to czemu by raz na jakiś czas nie sprawić sobie prezentu w postaci luksusowego kosmetyku?
Kwota nie zawsze jest wyznacznikiem dobrej jakości i przekonałam się o tym nie raz ale wszystkiego trzeba w życiu próbować.

Cena regularna lakieru w sieci SEPHORA to 115 zł. Warto poczekać na tydzień zniżek, które są co najmniej raz na miesiąc na kosmetyki do makijażu - 20%. Akurat idealnie wstrzeliłam się tydzień rabatów i w moje ręce wpadł ON.

Lakier jak lakier.... pojemność 13 ml-> czyli standard.
Ale za to piękna elegancka buteleczka. Mogłabym się nią zachwycać dniami i nocami.
Składem niczym się nie różni od lakierów z przedziału cenowego 25-50 zł.
Pędzelek również standardowy..czyli nie za gruby nie za chudy. Ładnie rozprowadza lakier nie zostawiając smug. Ale wolałabym żeby był odrobinę grubszy.
Przy aplikacji pierwszej warstwy ma dobre krycie czyli w lakierze jest dużo pigmentu= wielki plus. Jednak dla pewności nakładam drugą warstwę.
Nie jest to lakier szybkoschnący ( unikajmy ich, bo bardzo wysuszają płytkę). Trzeba odczekać 3-4 minuty dla pewności, że jesteśmy " bezpieczne".
Kolor pięknie lśni !
Jak dla mnie całokształt: 9/10 ( ten pędzelek do mnie nie przemawia-> grubość ma znaczenie:)
Jestem zadowolona !
Miejmy świadomość, że jest to produkt gdzie płacimy za markę, piękne opakowanie-> natomiast składem i jakością niczym nie różni się od lakierów np: INGLOT O2M, MOLLON, ESSIE....
Jeśli to kochasz, kolekcjonujesz lakiery tak jak ja -> polecam!
Iza

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam, że lakiery można kolekcjonować :> bardzo ładny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń