poniedziałek, 4 sierpnia 2014

#3 INGLOT Fixer Utrwalacz do makijażu

Każda wizażystka zapewne posiada w swoim kufrze magiczny specyfik jakim jest fixer.
Na rynku jest kilka sprawdzonych hitów...niestety w kosmicznych cenach.
Od kilku dni nasza polska marka INGLOT ma w sprzedaży utrwalacz w bardzo przystępnej cenie: 42 zł.
Na drugi dzień od zakupy miałam okazję przetestować nowy nabytek podczas sesji zdjęciowej.
Powiem szczerze... do tej pory moim faworytem był fixer KRYOLAN ale tym razem Inglot zepchnął go na drugi plan.
W minioną sobotę malowałam modelkę do sesji zdjęciowej  a że upał był niemiłosierny, fixer miał okazję zdać egzamin.
Po wykonaniu makijażu psiknęłam  3 razy z odległości 30 cm.
Nie zostawia plamek, nie pieni się jak inne tego typu specyfiki.
Mgiełka nie daje uczucia ściągnięcia. Wręcz przeciwnie: tworzy delikatną powłoczkę dzięki wyciągu z czarnej perły.
Czynność powtórzyłam drugi raz.
Makijaż utrzymał się aż do wieczora w nienaruszonym stanie.
Cienie nie zważyły się, nos się nie świecił ( dodam że modelka miała cerę mieszaną).
Jak dla mnie HIT!
Pojemność standardowa: 150 ml
Cena: 42 zł
Bez parabenów.
Jakość jak najbardziej adekwatna do ceny
ptk: 10/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz